joi, 22 octombrie 2009

Salt in blogosfera

Astazi, 22 octombrie, sub presiunea fostilor colegi de liceu care au creat un blog in care sa interactionam, sa schimbam impresii si sa vedem poze din adolescenta, ghici ce? Mi-am tras si eu un blog!! Nu stiu sincer ce sanse de reusita are blogul acesta al meu, daca ma gandesc ca inca "din frageda pruncie" mi-am propus de mai multe ori sa-mi fac un caiet cu insemnari. Adik un jurnal dintr-acelea in care sa povestesc chestiile marunte care mi s-au intamplat pe parcursul zilei, gandurile ori parerile mele referitoare la cutare sau cutare aspect. Cu regret marturisesc ca atunci n-am reusit.
De aceasta data promit ca voi incerca sa public mai des unele dintre impresiile mele si ma voi stradui totodata ca acele probleme sau framantari acute (nu sunt, inca, suficient de blazat) pe care vi le prezint sa fie cat mai interesante. Cu degetele incrucisate pasesc cu dreptul in blogosfera !!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu