vineri, 23 aprilie 2010

Doriti un ... "Fucking Hell"?


Daca sampania e frantuzeasca, pantofii italienesti si ceasul elevetian, berea e germana, nu-i asa?
Dar ce te faci cand exista zeci de marci de bere germane cu traditie, iar tu vrei sa lansezi o marca noua? Doi proprietari de bere germani s-au gandit ca secretul succesului sta in denumire, care trebuie sa fie cat mai atragatoare. Si au numit berea: "Fucking Hell!"! Whaaaat? Ma scuzati, waaaas? Pai, cum ati auzit... Proprietarii, de profesie experti in marketing, au motivat denumirea berii prin faptul ca localitatea austriaca "Fucking" este o locatie reala, iar in germana "hell" este echivalentul englezului "light". Ca urmare, prin acest artificiu legal, berea a fost inregistrata fara probleme de autoritatile germane si are acum toate sansele sa devina un succes in vanzari! Fucking awesome, ar zice americanii! :)
P.S.
Si germanii nici nu au inceput sa-si valorifice adevaratul potential. Sunt destule denumiri de localitati, care in combinatiile potrivite pot fi "aur" pentru reclama: Kissing (ass), Petting (dolls), Piessen (gold) etc :P

Un comentariu:

  1. ..unii spun lucrurilor pe nume. altii isi fac cruce si zic: asta e marketing!Altii ..altii..

    RăspundețiȘtergere