joi, 12 noiembrie 2009

Badea, laptopul si maimuta in top 10

Tocmai ce-am vazut in presa un clasament cu cele mai profitabile emisiuni de televiziune, in functie de veniturile aduse din publicitate. Pe primul loc a ramas, de anul trecut, Maruta cu "Happy Hour", care ne demonstreaza din nou ca "tigania" si prostul gust se vind inca foarte bine si la ProTV (4,5 mil euro). Vine tare din urma Madalin Ionescu ("reloaded" de la National TV) cu "Acces direct" (2 mil euro), o emisiune tabloid la Antena 1, care ar starni invidia si unui guru al "porcaielii" televizate, ca Dan Diaconescu. La egalitate in acest moment cu "Acces direct" este alta emisiune "plina de substanta", cea a lui Cabral si Mircea Solcanu. La naiba!
Cronica Carcotasilor (1,5 mil euro) si Divertis Mall (1,3 mil euro), emisiuni inteligente si muncite se gasesc si ele in clasament, dar putin mai jos, nebenificiind de aportul unor "vedete" cu mare audienta ca Nikita, Ogica, blonda lu' Bote, piticul porno etc.
Emisiunile lui Capatos sau Gadea nu o duc nici ele prea rau, dar nu reusesc inca sa intre in grupul "fruntaselor 10".
Merita remarcata emisiunea "In gura presei", care a reusit sa-si faca loc in top 10 (al doilea an consecutiv), in conditiile in care costurile de productie sunt aproape 0, iar veniturile din publicitate anul acesta sar binisor de un milion de euro (1,3 mil euro!). Emisiunea "one man show" a lui Mircea Badea cu un limbaj uneori usor vulgar, e adevarat, dar cu comentarii pertinente si ironii muscatoare, reuseste totusi sa inregistreze audienta foarte buna in principal din politica!!!! (Asta in conditiile in care cu toti suntem satui de politica si de politicieni. Ba s-a ajuns pana intr-acolo incat chiar un cotidian de traditie - Adevarul - a renuntat complet la pagina de politica...Se vede insa treaba ca in cazul lui Badea "omu' sfinteste locul")
Topul a fost realizat de "paginademedia.ro"si Next Advertising.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu