marți, 1 decembrie 2009

Campioanele campaniei electorale - posturile de stiri


Aproape de finalul campaniei electorale mai aruncam o privire la audientele inregistrate de televiziuni.
Daca in legatura cu primele doua locuri nu avem nici acum parte de surprize (rating: ProTv 3,2% si Antena 2,4%), urmatoarele doua locuri sunt luate si pastrate doua luni consecutiv ( ma refer aici la octombrie si noiembrie), de cele doua posturi de stiri: Realitatea TV cu audienta 1,6%, respectiv Antena 3 cu 1,2%.
Asadar, in lunile octombrie si noiembrie, Acasa TV se multumeste doar cu locul 5, loc pe care i l-a "suflat" la o diferenta foarte mica postului national TVR 1, care, desi are acelasi rating, are mai putini telespectatori.
Urmeaza in ordinea ratingului: Prima tv (1%), Kanal D (0,8%), National TV (0,8%) si OTV.
Interesant de observat (are legatura tot cu campania electorala) faptul ca in luna noiembrie s-au uitat la televizor mai multi romani decat in lunile septembrie si octombrie (audienta generala a crescut cu peste 2%). Capul de afis l-au tinut, asa cum era de asteptat, stirile politice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu