miercuri, 9 noiembrie 2011

Am venit cu blogarit-ul! Primiti ???






Am facut o pauza de "blogarit", dar asta nu inseamna ca nu m-am informat permanent cu privire la tot ce se intampla acilea in "Carpathian Garden" si ca nu am incercat si cateva lucruri noi. Am decis ca daca tot e criza si de imbogatit nu se pune problema in perioada asta (de ce nu m-am bagat eu in politica atunci cand am avut ocazia, of, of...), macar sa fac niscaiva lucruri interesante.

Asa m-am dus, cu nedisimulata teama, pentru prima data intr-o sala de box. Si mi-am indeplinit "fantasmele" din copilarie in care loveam cu sete si corect (!!) intr-un sac de box. Rocky Marciano Reloaded! :D Am recitat poezii intr-o ceainarie plina ochi de oameni necunoscuti. Am pasit pentru prima data pe o scena de teatru (improvizata intr-un restaurant, e-adevarat) si am interpretat rolul principal intr-o piesa in fata a cateva zeci de spectatori! Nu am renuntat nici la ritmurile cubaneze de salsa, pe care incep sa ma misc tot mai bine. Doar bronzul cubanez mai lipseste :P

Asa ca pana la urma si criza asta a avut ceva bun. N-am mai fost atat de chitit pe "parvenit" si am avut mai mult timp pentru mine, mai mult timp pentru lucrurile simple, la care nu-mi permiteam sa ma gandesc in cursa mea furibunda dupa inavutire :P

Ma intorc si la blogarit. Primiti? :)






Un comentariu:

  1. ...da, numai sa le iei pe rind: box, salsa...ca -mi era teama ca nu te mai citesc. Primim cu blogaritul, citim...

    RăspundețiȘtergere